Servisni zahtev

Postoje tri načina da podnesete svoj zahtev za servis:

  1. Online servisni zahtev
    • Podrazumeva da popunite i odštampate zahtev za servis koji ćete nam dostaviti prilikom predaje ili slanja Vašeg uređaja. Potvrdu o prijemu dobijate na email, čim uređaj fizički stigne u servis. Ova prijava ubrzava procedure prijema čak i ako donosite uređaj lično, pošto zaobilazite čekanje da Vam se napravi prijemni list i bukvalno možete samo ostaviti uređaj u servisu i dobiti potvrdu o prijemu na mail.
  2. Dolaskom u naš servisni centar
    • Naše adrese su: Kraljice Natalije 17 i Pariske komune 53 (vidi mapu)
    • Radno vreme servisa: Radnim danima 10 – 18h (obe lokacije), subotom 10 – 15h (samo u Kraljice Natalije 17)
  3. Pozivom na broj našeg servisnog centra
    • 060 / 688 99 31 ili 011 / 26 88 373

Online obrazac servisnog zahteva

Molimo Vas da popunite servisni zahtev ispod.
Nakon što nam pošaljete potrebne podatke, servisni inženjer će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

    Podaci o uređaju