Servisni zahtev
Postoje tri načina da podnesete svoj zahtev za servis:
- Online servisni zahtev
- Podrazumeva da popunite i odštampate zahtev za servis koji ćete nam dostaviti prilikom predaje ili slanja Vašeg uređaja. Potvrdu o prijemu dobijate na email, čim uređaj fizički stigne u servis. Ova prijava ubrzava procedure prijema čak i ako donosite uređaj lično, pošto zaobilazite čekanje da Vam se napravi prijemni list i bukvalno možete samo ostaviti uređaj u servisu i dobiti potvrdu o prijemu na mail.
- Dolaskom u naš servisni centar
- Naše adrese su: Kraljice Natalije 17 i Pariske komune 53 (vidi mapu)
- Radno vreme servisa: Radnim danima 10 – 18h (obe lokacije), subotom 10 – 15h (samo u Kraljice Natalije 17)
- Pozivom na broj našeg servisnog centra
- 060 / 688 99 31 ili 011 / 26 88 373
Online obrazac servisnog zahteva
Molimo Vas da popunite servisni zahtev ispod.
Nakon što nam pošaljete potrebne podatke, servisni inženjer će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.